Angajatorii, invitați să își actualizeze datele pentru viitoarea platformă PULS

827

Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă (AJOFM) Gorj a anunțat faptul că, pentru a facilita trecerea de la platforma ,,Servicii online ANOFM angajatori” la serviciul integrat ,,Platforma PULS” dezvoltat de ANOFM, persoanele juridice înregistrate în baza de date a instituției trebuie să-și actualizeze datele aferente contului administrator/proprietar al firmei. ,,Sistemul informatic integrat ,,PULS” dezvoltat în cadrul proiectului „Relația SPO cu angajatorii – eSPOR”, POCU/801/3/15/139164, va face posibil accesul online, la funcționalități și servicii integrate în special pentru: depunerea, solicitarea și eliberarea electronică de documente, în vederea accesului la măsurile de stimulare a ocupării forței de muncă (subvenții, prime, alte stimulente financiare) oferite de ANOFM; declararea şi ocuparea locurilor de muncă vacante precum și sevicii integrate de mediere a muncii pentru a facilita selecția sau identificarea automatizată a potențialilor candidați în vederea ocupării. Platforma PULS va fi funcțională în curând”, au anunțat reprezentanții instituției.
C.P.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here