Angajați noi în subordinea șefului ITM Gorj

1648

Noi persoane urmează a intra în breasla salariaților Inspectoratului Teritorial de Muncă (ITM) Gorj. Instituția județeană, condusă de inspectorul-șef George Romanescu, a scos, recent, la concurs două posturi vacante, al căror concurs spre ocupare urmează a avea loc luna viitoare.

Inspectoratul Teritorial de Muncă Gorj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție, vacante, după cum urmează: inspector de muncă, clasa I, grad profesional principal, din cadrul Compartimentului Supravegherea pieței și îndrumare angajatori și angajați în domeniul securității și sănătății în muncă; consilier, clasa I, grad profesional debutant, din cadrul Compartimentului Comunicare și relații cu publicul. Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare. Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiilor publice sunt: pentru postul de inspector de muncă, clasa I, grad profesional principal – studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniile fundamentale: științe inginerești, științe agricole și silvice, științe juridice, științe economice sau în specializările: sociologie, psihologie, medicină, administrație publică și științe politice, vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului de minimum 5 ani; pentru postul de consilier, clasa I, grad profesional debutant – studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniile științe juridice sau științe economice.
Concursul se va organiza conform calendarului următor: 23 august 2019, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior. Pentru înscrierea la concurs, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente: cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare; copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz; copiile documentelor care să arate nivelul studiilor şi ale altor acte care dovedesc efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică; carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care arată vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie; cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează; adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate; curriculum vitae.
Izabella Molnar

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here