Angajări pe trei posturi vacante la Consiliul Județean

225

Consiliul Judeţean Gorj organizează concurs pentru ocuparea a trei posturi contractuale de execuţie vacante de inspector de specialitate, gradul profesional IA la Compartimentul pentru transport public județean, Serviciul pentru transport public județean, Direcția urbanism, amenajarea teritoriului, protecția mediului și transport public județean din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Județean Gorj.

Toate cele trei posturi sunt pentru încadrare pe perioadă nedeterminată și cu o durată normală a timpului de lucru de 8 ore pe zi, de luni până vineri.
Candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiţii specifice: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ramura de știință: ingineria transporturilor, domeniul de licență: ingineria transporturilor, specializarea: ingineria transporturilor și a traficului; sau studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul fundamental științe inginerești și experiență profesională în domeniul transportului și/sau al administrării drumurilor publice; vechimea în specialitate necesară și, după caz, experiență profesională în domeniu: minimum 6 ani și 6 luni. Candidaţii vor depune dosarul de concurs la sediul Consiliului Judeţean Gorj sau, după caz, prin Poșta Română, serviciul de curierat rapid sau poștă electronică (consjud@cjgorj.ro), până la termenul limită de 22 august 2024. Datele de desfăşurare a etapelor de concurs: selecţia dosarelor de concurs, în termen de două zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor; proba scrisă – 2 septembrie 2024, ora 10:30, la sediul Consiliului Județean Gorj; interviul se va susține într-un termen de 4 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise. Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se realizează prin afişare la sediul şi pe pagina de internet a Consiliului Județen Gorj, în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării probei şi conţine atât punctajul obţinut, cât şi menţiunea ,,admis” sau ,,respins”, după caz.
Eventualele contestaţii se pot depune după afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisă şi interviul, în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei scrise şi a interviului. Comunicarea rezultatelor la contestaţiile depuse se va face prin afişare la sediul instituţiei, precum şi pe pagina de internet a acesteia, imediat după soluționarea contestațiilor. Rezultatele finale se afişează la sediul CJ Gorj şi pe pagina de internet a instituției, în termen de o zi lucrătoare de la data afişării rezultatelor soluţionării contestaţiilor pentru ultima probă, prin specificarea menţiunii ,,admis” sau ,,respins”.
Izabella Molnar

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here