Angajări pe două posturi vacante, la Spitalul Orășenesc Bumbești-Jiu

2905

Spitalul Orăşenesc „Dr. Gheorghe Constantinescu” din Bumbești-Jiu organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale, vacante, de: inginer – șef Serviciu tehnic-administrativ; registrator medical.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant, candidații trebuie să îndeplinească toate condițiile generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare. Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcțiilor contractuale sunt: pentru postul de inginer – șef Serviciu tehnic-administrativ – absolvenți de învățământ universitar de lungă durată cu diplomă de licență sau echivalentă de inginer în profil electrotehnică sau electromecanică, vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului de cel puțin 6 ani și 6 luni, certificat de absolvire a cursurilor acreditate în domeniul S.I. și S.S.M. și/sau în cazul promovării concursului candidatul declarat admis va da o declarație pe propria răspundere prin care se obligă că în decurs de 12 luni de la încadrare va efectua un curs de P.S.I. și S.S.M. acreditat; pentru postul de registrator medical – nivelul studiilor – medii, vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – 6 luni, certificat de absolvire a cursului de arhivar acreditat de M.A.I. – Arhivele Naționale și/sau în cazul promovării concursului candidatul declarat admis va da o declarație pe propria răspundere prin care se obligă că în decurs de 12 luni de la încadrare va efectua un curs de arhivar acreditat de M.A.I. – Arhivele Naționale.
Concursul se va organiza conform calendarului următor: 2 septembrie 2021, ora 10.00 – proba scrisă; 8 septembrie 2021, ora 10.00 – proba interviu. Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente: cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare; copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz; copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică; carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie; cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează; adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate; curriculum vitae.
Izabella Molnar

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here