Angajări la Consiliul Județean Gorj

1844

Consiliul Judeţean Gorj organizează concurs pentru ocuparea a trei posturi vacante de execuţie. Este vorba de posturi de inspector de specialitate, gradul profesional IA, la Compartimentul pentru transport public județean, Serviciul pentru transport public județean și activități suport, Direcția tehnică, investiții, infrastructură drumuri publice și transport public județean din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Județean Gorj.

Candidații trebuie să aibă studii superioare în ingineria transporturilor și a traficului
sau în domeniul fundamental științe inginerești și experiență profesională în domeniul transportului și/sau al administrării drumurilor publice. În plus, se cere vechime în specialitate și, după caz, experiență profesională în domeniu: minimum 6 ani și 6 luni.

Dosarele de înscriere la concurs se depun până pe data de 4 aprilie, ora 16.30.

Proba scrisă va fi pe 15 aprilie, iar interviul se va susține într-un termen de 4 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here