Alimente dăunătoare pentru piele

126

alimentele si pieleaAlimentaţia ta poate fi dăunătoare. Laptele, băuturile carbogazoase şi mezelurile: sunt alimente pe care e bine să le consumi în cantiţăţi mici.

Controlează alimentaţia

Consumate pe perioade mari, alimentele de proastă calitate acţionează negativ la nivelul pielii, ducând la apariţia acneei şi alte probleme cutanate.

De altfel, va favoriza şi apariţia ridurilor. Deci, pentru o piele mai sănătoasă şi mai tânără, consumă în cantităţi moderate următoarele 3 alimente.

Laptele

bauturile si pieleaS-a arătat în anumite studii că laptele, datorită conţinutului mare de grăsimi, este asociat cu un risc mare de acnee

S-a demonstrat că, excepţie făcând iaurtul, produsele lactate cresc riscul apariţiei erupţiilor cutanate. De aceea trebuie să reduci consumul de lactate. Primul pas ar fă să elimini de tot lactatele timp de 3 săptămâni, după care începe uşor cu iaurt. Acesta nu declanşează apariţia acneei din cauza procesului de fermentaţie care are drept consecinţă eliminarea a 80% dintre hormonii de creştere care se găsesc în mod normal în lapte.

Băuturi acidulate

Pentru ca pielea ta să radieze sănătate, este bine să deţii un nivel glicemic echilibrat. O Cola medie are 56 g de zahăr, deci există posibilitatea ca o astfel de băutură să provoace o serie de afecţiuni cutanate, de la acnee până la semne evidente de îmbătrânire.

Apelează la aceste băuturi carbogazoase doar ocazional şi nu de băut în fiecare zi. Pentru hidratare, bea apă sau ceai neîndulcit.

Mezeluri

Mezelurile sunt mai la îndemână, dar procesele industriale prin care sunt pregătite influenţează apariţia ridurilor. Dar nu se cunoaşte exact de ce acestea sunt dăunătoare, specialiştii sunt de părere că substanţele chimice care se utilizează la prepararea lor produc inflamaţii în organism.

Un exemplu, ar fi acela că efectele produselor chimice inflamatorii asupra colagenului din piele este asemănător cu cele ale ploii acide asupra plantelor. De altfel, e bine să cunoşti faptul că există o legătură între alimentaţia cu foarte multe mezeluri şi riscul mare de diabet tip 2 şi cancer. Dacă nu te-ai decis să renunţi la sandvişul cu carne, încearcă feliile de carne la grătar, piept de pui în locul cârnăciorilor.

Cristina Răscol

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here