AJOFM Gorj face parteneriat cu ţările UE

442
ajofm1Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Gorj derulează proiectul “Creşterea capacităţii Serviciilor Publice de Ocupare (SPO) din regiune de a planifica proiecte şi de a furniza servicii de consiliere centrate pe client”.

Beneficiarul acestui proiect este Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Mehedinţi. Proiectul, dezvoltat în parteneriat cu AJOFM Dolj şi Mehedinţi, cu Asociaţia Română de Consiliere şi Sprijin (ARCS), dar şi cu parteneri din Olanda, Belgia şi Germania, face parte din cadrul Programului Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013- „Specialişti în ocupare”. Valoarea totală a proiectului este de 1.848.470 lei. Obiectivul general îl reprezintă creşterea competenţelor personalului propriu al SPO privind dezvoltarea de programe individualizate în domeniul consilierii carierei, abordare centrată pe client şi managementul proiectelor. Proiectul ţinteşte două nevoi majore care afectează toţi angajaţii SPO din cele 3 judeţe: nevoia de formare privind planificarea de activităţi şi nevoia de formare privind furnizarea de servicii individualizate şi centrate pe client. Astfel, se urmăreşte formarea a 21 de angajaţi ai AJOFM Dolj, Gorj şi Mehedinţi ca manageri de proiecte şi alţi 21 pentru formarea de competenţe necesare consilierii centrate pe client. Parteneriatul are în vedere complementaritatea dintre SPO şi furnizorii privaţi (ONG) în ceea ce priveşte serviciile de consiliere şi de formare, precum şi experienţa acestora în planificare de proiecte. Se intenţionează transferul acestei experienţe, caracterizată prin eficienţa la nivelul SPO. Componenta internaţională urmăreşte transferul de experienţă şi bune practici între ţările participante la acest proiect.

Izabella Molnar

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here