Acuzații! Locomotivă distrusă de șeful Secției CFU Motru, nicio verificare a Corpului de Control al CEO

7657

Nereguli grave au fost constatate, săptămâna trecută, la Stația CFU Motru, aparținând CE Oltenia, liderul de sindicat de aici, Marian Pescaru, solicitând, din nou, prezența Corpului de Control al CEO în unitate. Liderul Sindicatului Salariaților ELCFU a solicitat și în noiembrie, pentru o altă locomotivă distrusă, prezența Corpului de Control al CEO, dar sesizarea sa a rămas fără răspuns, locomotiva fiind de atunci pe butuci. Recent, prin grija șefului CFU Motru, Șerban Rovența, o altă locomotivă a fost trasă pe dreapta. Pescaru spune că șeful este vinovat de situație, deoarece prin dispoziții greșite supratonează puterea de tracțiune a mijlocului de transport, punând în pericol siguranța circulației și integritatea salariaților.

De peste un an de zile, Șerban Rovența din Ciuperceni conduce CFU Motru, prin dispoziția șefului Direcției Suport, Doru Iacob. A dat concurs pe post, dar la luni de zile după ce fusese numit în baza unei hârtii în postul de conducere. Rovența nu s-ar fi caracterizat printr-un profesionalism necesar acestei secții, omul nefiind de specialitate, iar problemele aici nu au întârziat să apară. Anul trecut, consumul de motorină a fost depășit în această secție și s-a stricat o locomotivă care și acum așteaptă o reparație. Rovența nu este interesat de utilaje, ci doar ca lignitul să fie transportat din cariere spre destinație, spune liderul Pescaru care a cerut, deja, de două ori Corpul de Control al CEO în această unitate. Săptămâna trecută, s-a stricat a doua locomotivă și nimic. Rovența e tot pe funcție, la serviciu în weekend vine cu chemare, deși are spor de producție și i se plătesc și ore suplimentare. Respectivul beneficiază de sprijinul necondiționat al șefului Direcției Suport, care îi permite să ia deciziile pe care le vrea în unitate, chiar dacă acestea nu sunt și cele corecte. ,,Ne spune că nu avem ce căuta la el în secție, dar și că lui nu are ce să îi facă cineva, având susținere. De asta cer iar Corpul de Control și sper ca de data aceasta să și vină”, a declarat liderul Marian Pescaru. Acesta a transmis un mesaj scris noii conduceri a CEO, solicitând sprijin astfel: ,,Cu profund regret vă transmit că în urma controlului efectuat la Secția CFU Motru, până în prezent nu s-au luat măsuri privind neregulile constatate și nici măcar nu am primit un răspuns care să ateste că eu m-am păcălit sau am fost dezinformat și atunci voi încerca să cer sprijin în altă parte, pentru că între timp șeful secției Motru, prin deciziile lui arogante și netehnice, a mai distrus o locomotivă LDH 775. Domnilor Directori vă rog a lua urgent măsurile ce se cuvin pentru a nu ajunge ca în perioada 1991 -1992 când tot la fel din cauza unor decizii aberante ajunsesem să lucrăm doar cu două locomotive în zona Motru, dar cineva a fost inspirat și a schimbat tehnic ce nu a fost în regulă. Eu sper că dumneavoastră cu tinerețea, tenacitatea și profesionalismul de care ați dat dovadă de-a lungul anilor nu veți mai permite unor indivizi de capacitatea acestui șef secție să distrugă utilajele și să afirme peste tot că la el în secție nu are ce căuta nimeni. Domnilor Directori sper ca odată și pentru totdeauna să reușiți să faceți ordine să nu ne mai conducă tehnic acești oameni care nu conștietizează cât de importantă este această activitate și trebuie protejată, ea, utilajele și personalul care le deservește”. De luni, la conducerea CEO se află Daniel Burlan, director din zona Motru, care cunoaște în amănunt problemele minerești din această parte a județului.
A.STOICA

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.