Post vacant de patru ani la Evidenţa Persoanelor Târgu-Jiu

714

Direcţia Publică Comunitară Locală de Evidenţă a Persoanelor (DPCLEP) Târgu-Jiu, organizează concurs/examen de promovarea în funcţia publică vacantă de conducere de Şef birou stare civilă.

Potrivit lui Dan Laurenţiu, şeful DPCLEP Târgu-Jiu, acest post este vacant de aproape 4 ani şi până în momentul de faţă nu s-a depus nici un dosar de înscriere. Proba scrisă pentru desfăşurarea acestui concurs este programată a avea loc în data de 12 noiembrie de la orele 10:30, la sediul Primăriei municipiului Târgu-Jiu, urmând ca interviul să aibă loc pe 14 noiembrie, în aceeaşi locaţie.
Data limită de depunere a dosarelor de participare la concurs este în termen de 20 zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, la sediul Direcţiei Publice Comunitare Locale de Evidenţă a Persoanelor Târgu-Jiu, din strada Tudor Vladimirescu nr. 48 şi va cuprinde documentele prevăzute la art. 143 din HG nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, modificată şi completată prin HG nr. 1173/2008. Condiţiile de participare la concursul de promovare sunt: candidaţii să fie absolvenţi de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; să îndeplinească cerinţele prevăzute de art. 66 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată (r2), cu modificările şi completările ulterioare, respectiv să fie absolvenţi de masterat sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de minimum 2 ani; să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I; să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile legii.
Documentele necesare dosarului de participare la concursul de promovare sunt: copie după actul de identitate; formular de înscriere care se poate obţine de la sediul DPCLEP Târgu-Jiu; copii după diplomele de studii şi alte acte care atestă efectuarea unor specializări; copia carnetului de muncă, sau după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice; cazierul administrativ; copie de pe diploma de masterat sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice. Toate aceste copii trebuie depuse la dosar în format legalizat sau trebuie însoţite de documente originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, la sediul DPCLEP Târgu-Jiu.
Izabella Molnar

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here