Zece gorjeni şi-au verificat serviciile medicale de care au beneficiat

395

Asiguraţii din judeţul nostru au posibilitatea de a verifica serviciile medicale de care au beneficiat într-o anumită perioadă de timp. Pentru a afla aceste date ei trebuie să depună în nume personal o cerere la Casa Judeţeană de Asigurări de Sănătate, răspunsul primindu-se în 30 de zile. Pe parcursul anului trecut, la CJAS Gorj au fost zece solicitări.

Orice persoană plătitoare de asigurări de sănătate are posibilitatea de a verifica serviciile medicale, medicamentele şi dispozitivele medicale de care a beneficiat, adresându-se Casei de Asigurări de Sănătate. Informaţiile vor fi puse la dispoziţia asiguratului în baza unei cereri personale, datată şi semnată, cu păstrarea confidenţialităţii datelor cu caracter personal, în 30 de zile de la data solicitării.

Zece cereri depuse şi soluţionate
Conducerea Casei Judeţene de Asigurări de Sănătate (CJAS) Gorj confirmă faptul că în 2013 au fost depuse zece solicitări, toate fiind soluţionate. „Anul trecut am avut zece cereri pentru verificarea serviciilor medicale de care au beneficiat asiguraţii. Toate cererile au fost soluţionate. Nu au existat situaţii în care asiguraţii să figureze cu servicii de care nu au beneficiat”, a explicat Daniel Bondoc, preşedintele CJAS Gorj.
Cererea pentru obţinerea informaţiilor cu privire la serviciile medicale de care a beneficiat asiguratul se depune la sediul CJAS Gorj, de luni până joi, în intervalul orar 08:30-17:00 şi vineri între orele 08:30 – 14:00.
În cazul în care, după primirea răspunsului din partea Casei de Asigurări de Sănătate, asiguratul constată că nu a beneficiat în parte sau în totalitate de serviciile medicale precizate, este rugat să sesizeze în scris acest fapt către CJAS Gorj.
Minodora Sucea

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.