Angajare la o primărie din județ

59

Primăria localității Arcani a demarat procedura de concurs pentru ocuparea postului vacant de inspector, clasa I, grad asistent, în cadrul Compartimentului Relații cu publicul, Informare și Monitorizarea procedurilor administrative din cadrul instituției. Perioada de depunere a dosarelor este 12 noiembrie-2 decembrie 2024. Proba scrisă a concursului a fost stabilită pentru ziua de 17 decembrie 2024, ora 10:00, la sediul Primăriei Arcani. Data și ora probei de interviu se va afișa pe site-ul instituției care organizează concursul odată cu afișarea rezultatelor probei scrise.

Pentru participarea la concurs, candidații trebuie să îndeplinească următoarele cerințe specifice: să dețină studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în Ştiinţe inginereşti (domeniul fundamental), Ingineria sistemelor, calculatoare şi tehnologia informaţiei (ramura de ştiinţă); minim un an vechime în specialitatea studiilor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.