Consiliul Județean Gorj caută un administrator pentru Parcul Industrial din Bumbești-Jiu. Procedura de selecție este organizată în baza legii privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice. Societatea este deținută de Consiliul Județean.
Consiliul de Administrație al Parcului Industrial Gorj este alcătuit din trei membri, iar una dintre funcții este vacantă. „În vederea completării componenței statutare a Consiliului de administrație, vor fi depuse candidaturi pentru o funcție de membru, administrator neexecutiv și independent, pentru care sunt necesare studii universitare de licență, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalent în domeniul economic sau juridic și experiență în domeniul economic, juridic, contabilitate, de audit sau financiar de cel puțin 5 ani”, anunță Consiliul Județean Gorj.
În plus, candidații trebuie să aibă experiență în îmbunătățirea performanței societăților pe care le-au condus sau administrat și să nu fi fost destituiți dintr-o funcție publică sau să le fi încetat contractul de muncă pentru motive imputabile în ultimii 7 ani.
Dosarele de candidatură se depun până pe data de 11 octombrie, ora 16.30, la Registratura Consiliului Județean Gorj. Selecția finală a candidaților aflați în lista scurtă se face pe bază de interviu.
Suprafața totală a Parcului Industrial este de 186.200 mp, iar spațiile oferite spre închiriere sunt destinate activităților de producție, depozitare, birouri, vestiare sau magazii. În acest moment, parcul industrial are încheiate contracte cu 15 firme.
I.I.