Aparegio a trecut la debranșări

1219

Aparegio Gorj revine cu un apel către toți utilizatorii operatorului (persoane fizice și persoane juridice), să achite restanțele la apă și apă uzată în cel mai scurt timp.

În ultimele săptămâni, cinci asociații de proprietari au fost sistate de la furnizarea apei, rebranșarea fiind făcută după achitarea debitelor restante.

„Menționăm faptul că toți abonații care nu au achitat facturile și au depășit perioada scadenței au fost notificați, săptămânal fiind întreprinse acțiuni de debranșare. Plata facturilor se poate efectua prin metodele de plată regăsite pe site-ul societății sau la casieriile operatorului”, anunță Aparegio.

Operatorul de apă și canal reamintește utilizatorilor ca plata facturilor să fie efectuată cu prioritate, pentru a nu crea disconfort și pentru a menține în continuare o bună colaborare, având în vedere că  rebranșarea la sistemul de alimentare cu apă se face contracost (tarif sigilare/desigilare, blindare/deblindare, debranșare/ rebranșare).

1 COMENTARIU

  1. Este corect sa faceți debransari.Dar ar fi și mai corect după ce ați explica locuitorilor(spre exemplu din Sadu)ce ați făcut cu banii încasați atâția ani !??La Sadu unde prețul apei este exorbitant datorita implicării primarului-rudar Bobaru nu ați făcut nimic în afara de a va lua salariile!Soluția ar fi ieșirea din Aparegio asa cum alții,adevărați primari,au facut-o!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.