În cursul lunii trecute, la nivelul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Gorj au fost înregistrate nu mai puţin de 82 de reclamaţii şi sesizări ale consumatorilor din judeţ. „Astfel, opt reclamaţii au privit serviciile şi produsele bancare, 11 au fost pentru tablete şi telefoane mobile defecte în termenul de garanţie, 16 au vizat servicii de comunicaţii voce, date, TV (contracte), trei au fost pe componente IT defecte în perioada de garanţie, zece pe electrocasnice defecte în termenul de garanţie, șapte pe servicii de furnizare utilităţi, două au vizat tâmplării din termopan cu probleme, o sesizare a venit pe serviciile de transport persoane,- două pe deficienţe ale produselor alimentare, trei pe servicii de agrement, câte două pe materiale de construcţii, ceasuri de mână cu probleme, articole de mobilier şi comerţ online, iar câte o reclamaţie a privit serviciile imobile, unităţi de tip amanet, schimb valutar şi servicii de curierat, iar alte șapte sesizări au fost încadrate la alte produse şi servicii”, a declarat Mădălin Giurcău, comisar-şef în cadrul CJPC Gorj.
I.M.