500 de târgujieni plătesc online facturile de apă-canal

358

Operatorul regional Aparegio Gorj, prin activitatea desfăşurată, urmăreşte îmbunătăţirea permanentă a calităţii serviciilor şi a relaţiilor cu toţi beneficiarii serviciilor de apă-canal. De asemenea, se doreşte, deservirea în condiţii optime a populaţiei, agenţilor economici şi instituţiilor publice din aria de operare a acestora. În acest sens, în urma platformei online lansate în luna februarie 2016, aproximativ 500 de abonaţi s-au înregistrat pe site-ul unităţii pentru a transmite indexul autocitit (serviciu destinat doar persoanelor fizice, neînscrise într-o asociaţie de proprietari), sau au accesat informaţii despre contracte, facturi, plăţi. De asemenea, la fel de eficient s-a dovedit şi modul de plată prin PayPoint, lunar, peste 2.500 de utilizatori din judeţul Gorj efectuând plăţi catre Aparegio Gorj în valoare de circa 180.000 de lei.
Aparegio Gorj a venit în sprijinul abonaţilor săi şi cu un nou punct de lucru în locaţia din zona 9 Mai (lângă sensul giratoriu de la Paralela 45). Astfel, începând din luna mai a acestui an, clienţii au posibilitatea să achite facturile, să ceară informaţii despre: contracte, racordări, branşamente, lucrări executate de operator, serviciul de contorizări individuale, dar şi despre investiţiile aflate în derulare, în locaţia mai sus amintită, programul de funcţionare fiind de luni până vineri între orele 8.00 – 20.00. În urma centralizării datelor, în perioada 18 mai – 8 iulie 2016 au fost încasaţi aproximativ 63.000 de lei de la abonaţi, cea mai mare sumă, respectiv 52.000 de lei fiind achitată de către asociaţiile de proprietari.
Izabella Molnar

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here