128 de gorjeni, reclamanţi la Protecţia Consumatorilor

839

Primele patru luni ale acestui an, au fost încărcate în reclamaţii şi sesizări care au ajuns pe birourile reprezentanţilor Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Gorj.

Astfel, au fost înregistrate nu mai puţin de 128 de reclamaţii din partea consumatorilor gorjeni după cum urmează: 51 reclamații au fost constatate întemeiate; 33 reclamații au fost constatate neîntemeiate; 29 reclamații s-au soluționat pe cale amiabilă; şapte reclamații au fost redirecționate; trei reclamații au fost clasate; patru reclamații au fost constatate nesoluționabile; o reclamație a fost retrasă.
Aspectele reclamate au privit: servicii și produse financiare; diferenţe între preţul de la raft şi cel achitat la casă; tablete și telefoane mobile defecte în termen de garanție; piese, acumulatori şi operațiuni de service auto; componente IT defecte în termen de garanție; electrocasnice defecte în termen de garanție; servicii furnizare utilități; nerespectarea contractelor de telecomunicații; servicii agrement; servicii de alimentaţie publică; produse alimentare cu data durabilităţii minimale depăşită; comerț online; servicii croitorie; servicii de transport în comun.
„În vederea limitării prejudicierii consumatorilor, au fost dispuse măsuri de remediere fără costuri suplimentare pentru consumatori sau de înlocuire a produselor constatate cu deficiențe în valoare totală de 16.602 lei, precum și sancționarea, pentru abaterile constatate, a unui număr de cinci operatori economici cu un avertisment și patru amenzi contravenționale în valoare totală de 30.000 lei”, a declarat Daniela Cornea, şef serviciu în cadrul CJPC Gorj.
Izabella Molnar

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here